tisdag 15 maj 2012

Tagga

Okay, vi sitter här och börjar inte förrns 9. Det är soft. Planen idag är klippning vid 5 och ikväll ska jag färga topparna röda igen, wihoo. 

Det är så himlans svårt att veta vad man ska säga till frisören! Jag vet hur jag vill ha men när jag ska förklara blir det typ: "Jag vill ha långt men klipp bort allt slitet så vill jag ha långt fram och liksom så att det går ner bakåt som ett V och uppklippt men ändå långt fram liksom.."

Hej hej bloggen, det är Amanda här. Ville bara göra en fin liten hälsning :) gå in på min blogg på : www.amandasarawestman.blogspot.com !!! 

Här är en bild på Amanda och mig som är inte så smickrande för min del. 
Den ena har vart i Thailand i fem veckor. Säger inte vem...
Lycka till på nationella nu alla 96-or!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

:)