söndag 13 maj 2012

Avslutningsfrilla

Frilla är ett himla fult ord men jag har i alla fall lyckats med en fin frisyr idag att ha på skolavslutningen.. Klart man gör allt för att slippa plugga franska!

Men vad tycks? :)


Cool fläta och lockar, känns bra! 

För att detta ska bli ett inlägg som passar in på min blogg ska jag lägga upp en helt sjukt galen epic bild.
Rosa, blåa, gröna och orange ränder. So far so good. MEN det är en sjuk grej med detta.
Den blåa och den gröna färgen är exakt samma färg!


Här är en inzoomning. Samma färg! Hjärnans fel att det blir olika.
Zooma in på den stora bilden om det låter otroligt, det är sjukt men sant!

Wehoo nu är allt lungt undrar vad man ska göra härnäst för att komma ifrån faktumet att jag har franskaprov imorgon. 

Puss!



2 kommentarer:

  1. Dedär var ju galet snyggt! :) tycker DOCK (bara för att jag är en analytiker så måste jag tycka massor)att du ska göra skruvar och inte vågar i håret. PUSS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är skruvar men kommer göra skruvar med tång på avslutningen för att gå med bollar på huvvet hela dan var fett ovärt... :P

      Radera

:)