tisdag 8 maj 2012

Jäkla jobbigt

Beställde en keps i söndags, weho tänker man ju då när det ligger ett paket i brevlådan när man kommer hem. Så öppnar man paketet och märker att det fel modell... En annan jobbig grej är ju att jag inte vet om jag ska byta eller behålla den! 


Denna eller: 
Denna fantastiska skapelse.. 

Probleeem, vilken ska jag välja?! Den svarta är ju klart mer lättmatchad än den vita men hallå, amazingfärger 4 ever in my heart. 

Det var så jobbigt att jag fick fel att jag var tvungen att fixa ett tröstätningsmål. Snabbchokladboll blev det typ, fixar ett recept i nästa inlägg!

När jag är klar sen ska jag bygga muskler.. Mmmm, härligt. 

Men hjälp mig nu, vilken ska jag välja? 

Puss



2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Båda är snygga men jag tycker nog den vita =D

    SvaraRadera

:)