tisdag 15 maj 2012

Klart

Då var färgningen klar. Lite fakta om mitt liv just nu, vårt avlopp är sepat så det går inte att hälla ut vatten i avloppen vilket resulterar i hinkar i handfat, diskhoar och duschar. Närmare på detaljer än så ska vi inte gå känner jag. Men det finns ju ett annat alternativ när man ska duscha om man inte orkar stå i en minimal hink och typ droppa två droppar i taget, nämligen att dusha ute! Koppla en trädgårdsslang till kranen i tvättstugan, sätt på dig badkläder och ba hoppa runt i solnedgången med varmvatten strilande ned för kroppen. Okej, riktigt så var det inte. Men ute duschade jag i alla fall! 

Sen luktar inte mitt hår så gott heller. Hennafärgning i all ära, det blir fin färg osv men i en vecka efteråt luktar håret, ja, henna.. Men ska man vara fin får man väl lida pin! 

Jaja, nu ska jag faktiskt ta och sova. Pusspuss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

:)