söndag 13 maj 2012

helu

Jag hatar när det var något man skulle göra så glömmer man bort vad! En sån blackout fick jag nu, därför får jag för mig att blogga. Idag har jag franskaplugg att ta itu med och har dessutom nästan gjort det. Ska öva på negationer och regelbundna verb i futurum, weho.

Annars har jag somnat i solen och bränt mig och lite sånt. Är förresten rätt fast hemma hos mig, mälaröarnas motorklubb har tagit beslag på alla vägar man kan ta sig här ifrån på och kör en rallytävling. Kör på det som ursäkt till varför jag inte ger mig ut och springer idag..

KOM PÅ VAD DET VAR JAG SKULLE GÖRA!

Kanske ska ta och göra en sånhär djup filosofisk lista med ett ämne att skriva om varje dag! Hittar jag någon lämplig kör jag på det.. Allt för att undvika plugg känner jag..

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

:)