lördag 12 maj 2012

Men tja

Så har man just sett filmen "Jag saknar dig". Den var himla sorglig. Mysigt att ba ta en skål godis, massa täcken, gosa ned sig i sängen med en sånhär film och typ mysgråta lite, lördagsunderhållning på hög nivå. 

Vi lyckades förresten ta oss till Gröna lund i fredags utan större problem, sån galen känsla att bara glida in sjukt smidigt utan problem (oj) genom entren och kunna röra sig fritt utan en massa folk, galet!

Asså denna helg är typ bara väntan. Franskaprov till måndag har jag att plugga till, men that's it! Det har ju dessutom spöregnat väldigt till och från idag så att röra på sig är ju inte riktigt heller ett alternativ. Ba går omkring och dödar tid känner jag.

Justja! Gjorde värsta marshmallowgrejjen.. Eller nej, jag stoppade in en megamarshmallow i ugnen och hällde smarties på en tallrik och eftersom att jag fotade det kan jag ju lägga in den bilden i detta inlägg eftersom att jag inte har speciellt många andra relevanta foton.


Lyckat. Jag tog denna bild för att visa hur min foreveralonekväll skulle se ut med en serietidning och otroligt kreativt godis genom att lägga upp den på instagram men det faila. Lyckades inte ens läsa tidningen, men kvällen blev ju trots det lyckad!

Hare bra, Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

:)