lördag 5 maj 2012

Bara Ella är vaken

Orkar inte, skrev värsta inlägget så skulle jag lägga till en bild så försvann allt. Men har ju hela natten på mig så det är väl lungt. Kan inte sova, mina två amandor sover hos mig och snäll som man är tar man den omysigaste sängen. Var astrött förut så tänkte att det väl skulle funka men nej. Så what am I doing here om the floor? Nej men jag la mig på golvet, det såg bekvämare ut. Jag kan ha somnat ett tag förut förresten, jag tror jag drömde något. Eller så tänker jag bara väldigt konstigt. Var på LMFAO på grönan igår/för typ 8 timmar sen. Eller vi köade i alla fall i typ fyra timmar men föll vid målsnöret och blev utestängda. Men vi hade trevligt ändå, kunde vart värre om man ser det så. Trés intréssante, nu ska jag se om jag kanske möjligen kan få en plats i någon annans säng, obehagligt att sova så ensam. Och det blir ingen bild, vågar inte riskera allt jobb jag lagt ner. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

:)