tisdag 21 februari 2012

Tres bien

Men tja, var ju ett tag sen!
Eller nej, typ 2 dagar men ändå.. Jämfört med förut har jag skillz på att uppdatera! Atm sitter jag och skriver om mitt vackra land som ska redovisas imorrn, fett nervigt! Nä, det kommer gå asbra. Mitt land är så fint.. :')
Min nuna idag.

Förstår bythaway inte hur jag fungerar på morgonen! Jag har bestämda morgonrutiner som jag utför varje dag innan skolan. 


  1. Klockan ringer 6:20, jag snoozar typ 10 minuter
  2. Jag tar hand om mina affärer i tiny tower 
  3. Jag sätter på radion, Morgonpasset i P3 ftw.. :')
  4. Dushar
  5. Klär mig/sminkar mig/fixar håret
  6. NU ska vi egentligen åka för nu är klockan 7:30 men eftersom att jag inte hunnit äta så
  7. Äter jag frukost
  8. Packar min väska
  9. Springer ut till bilen
Oh så intressant. Nejmen grejjen är ju den att oavsett om jag går upp 6:00 (som jag gjorde förut) eller 6:30 så hinner jag inte äta frukost! Eller jag hinner inte sitta ner och äta i lugn och ro rättare sagt.. Mamma ropar alltid 7:20 "Ella, du måste ÄTA!" Jag ba "Jag VEEEET Mamma.." Jag har faktiskt aldrig hoppat över frukosten så fattar inte varför hon oroar sig, jag vet ju lixom själv att jag skulle dö om jag inte åt. Da point is, en timme går lika fort som en och en halv timme på morgonen så jag känner varför inte tjäna en extra halvtimmes sömn istället?!? Fett värt.

Ska förresten lära mig spela månskenssonaten på piano och bli som typ mozart, jag tror man får stora underarmsmuskler när man spelar piano för det är trots allt fett jobbigt för underarmarna. 

Men gud. Nu blev det väldigt mycket text. 
Puss.

1 kommentar:

  1. åh ella du är föör snygg och härlig! Saknar dig så in i sjutton juu :( pusspusspusss

    SvaraRadera

:)