fredag 10 februari 2012

Namnanamaam

Går rakt på sak bara för att jag inte kom på något smart att skriva i början. Kom hem från mina kära vänner för en timme sen, nu har jag, mamma och min bror lagat trevlig chiliconcarne. Snart ska vi äta den.

Hela denna vecka har vi slutat innan 12 i skolan på grund av utvecklingssamtal, någonting jag nu skulle vilja utvärdera för jag har lite tankar om det.

  • Nu går vi sista terminen i grundskolan. En vecka fick vi alltså chansen att känna den otroliga friheten utvecklingssamtalsveckan gav oss och nu ska vi sluta. Min yngsta bror kommer att få göra detta 12 gånger till! Varför tänker skolledningen så segt, om det vart elever som suttit där skulle vi alltid sluta efter 12!!
  • Jag har suttit kvar med vänner i skolan varje dag minst 3 timmar. Beror det på att jag gillar mina vänner eller skolan väldigt mycket? 
Okej, 2 tankar men så är det.

Da Steve Jobs pose. 

Poss

2 kommentarer:

:)