tisdag 7 februari 2012

Men tja!

Typ ett inlägg om dagen, det är lagom. Om ni vill veta hur ofta ni ska gå in här för att få se nåt nytt alltså..:)
Funtar på att skriva min bloggadress på facebook men det känns så töntigt, ba tja fb-vänner läs min blogg, lär känna mig mer osv. Alla ba nej tönt. Nä skojja, men vem vill inte ha lite vackrare statistik på bloggen? 

Idag har man ju haft ett sådanthär trevligt nationellt prov och känt lite samhörighet med resten av sveriges niondeklassare. Jag älskar prov man inte kan plugga till utan att allt liksom hänger på ens autentiska intilligens. Dessutom slipper man komma på dan innan att man glömt plugga, det är najs. 

Denna vecka är förövrigt hemskt trevlig, slutar 12 varje dag på grund av utvecklingssamtal i en timme. Var dock kvar på skolan till 4 idag och typ 3 igår, man måste ju passa på att spendera lite kvalitetstid i de härliga lokalerna innan man går ut skolan till sommarn.. :D


Satte fast denna på min dator, det står Hej Heting.
Som det står på bilden ovan så skrev jag med hjälp av pappas otroliga märkapparat ut en fin klisterlapp som jag satte bredvid kameralinsen. Min tanke var att andra som tittar på min dator skulle känna sig välkomna, lite glada, uppskattade och helt enkelt snygga men eftersom att det typ bara är jag som tittar på min dator kändes det lite för högfärdigt för att den skulle få vara kvar. 

Och ja, jag har blivit en flitig användare av synonymer.se

Puss!

2 kommentarer:

  1. Du vet nog vem jag är...7 februari 2012 kl. 22:29

    Tycker du inte att jag är en tillräckligt bra läsare?!

    SvaraRadera

:)