onsdag 8 februari 2012

Du e la go du..

Men tja! Sitter atm och skriver på en trevlig dagbok till tekniken, det går sakta men säkert. Fryser om händerna gör jag oxå, ska man ha vantar inomhus eller?! Nejmen eftersom att bara jag och min bror är hemma vågar man ju inte göra en brasa eftersom att röken vissa dagar har en tendens att blåsa tillbaka in i huset och det luktar visserligen gott men det känns inte som en grej jag vill ansvara för.. 

Jaja, till min hjälp har jag i alla fall älgen jag gjorde i slöjden.
Min syslöjdslärare tyckte att den var typ en gåva från ovan.. Hon hade gärna fått den, han är inte speciellt hjälpsam överhuvudtaget. 

Nej, det var töntigt.. Nu ska jag fortsätta vara produktiv och digga till cool musik så att min coolhetsfaktor stiger igen. 

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

:)