söndag 12 februari 2012

Hum

Hej
Ligger i min soffa i en ny bekväm ställning jag hittat på men jag ska inte fota för atm ser jag inte så gosig ut. Denna gosiga dag spenderades i allas våran älskade maskbacke tillsammans med karlbergarn och trots en del olycksöden som vurpor och grejjer blev det en trevlig åktur. Sedan åkte vi hem till amandas mysiga hem och gjorde yoghurtglass och såg på melodifestivalen.

Var det bara jag förresten (förutom alla jag sagt det till) som noterade han daniel/david/vadhannuhettes töntiga huvudsläng i början av låten? Det gjorde iallafall jag. Resten av numret var inte jätteinponerande heller menmen, det slog ju sig in i svenska folkets hjärtan så någonstans måste ju han ha blivit hemskt älskad.

Jamen så är det. Imorgon blir det franska/teknik/matte/detjagharlustför-plugg. Eftersom att vi har matteprov finns det ju saker man borde prioritera men det viktiga i livet är ju att ha kul ellerhur?

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

:)