söndag 12 februari 2012

Tja

Idag har jag tränat hårt. Jag och mamma skottade en bana på isen i 2 timmar, den blev fin och jag blev trött och svettig. Sen åkte jag skridskor på den fina banan i en kvart, då typ dog jag så jag la mig på isen och lyssnade på musik.
Det var gaaalet skönt, min kropp var astrött, jag var svettig och solen lyste mysigt på en. Så jag ligger där typ 5 minuter.. Sen reser jag på mig och ser att mamma står i fönstret och ropar "lever du Ella?!" och jag ropar "Jaadå!" så tittar jag mig omkring och ser att två vuxna promenadare går typ 10 meter ifrån mig. Dom måste tro att jag låg där och typ var död. Så jag reser mig upp och glajjdar in till bryggan och hämtar en sopborste bara för att slippa möta dem. Stört. 
Såhär fint blev det.. :)

Gjorde ett försök att plugga franska men fick helt ärligt huvudverk, menja, det gör ont att banka in franska glosor & regler. 

So intresting.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

:)