torsdag 23 februari 2012

Hola

Jag har precis lerat ner mitt skolprojekt - Bilen! Den blev galet vacker, ska visa den i bloggen när jag målat den tror jag för skolan är ju galet intressant!

SItter som en säck

OCH! Ja, jag vill ju inte hänga ut nån men min franskalärare kommer antagligen inte få det så lätt för sig. Typ två av mina läsare fattar men jaja, det känns bra.. :)

Nu efter att jag ägnat typ en timme åt facebook och annat sånt som dödar tid ska jag börja packa. Galet trist men det måste ju göras och att digga lite musik på det kan ju göra processen enklare att uthärda. Ska nämligen till Schweiz (Jag har lärt mig stava det) på natten till lördagen och man måste ju vara ute i god tid! Om jag inte hinner blogga imorgon förresten så vill jag bara säga att jag antagligen inte kommer blogga därborta heller för Internet är fett dyrt på vårt vackra vandrarhem.

Och Isabelle, ditt azumkid, vi MÅSTE ses!!! <3<3<3


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

:)