tisdag 8 januari 2013

Vad är detta

Efter att ha googlat på "bli bättre på att skriva" och kikat runt fick jag fram en bra artikel, 73 Ways to Become a Better writer. Ett av tipsen var att blogga. Så tredje gången eller vad det nu är gillt! Jag ska börja blogga, lära mig ett nytt ord per dag, läsa och en dag bli "a better writer" (finns det något ord på svenska för det? Skrivare?). 

Jag hade faktiskt tänkt att börja varva lite allmän roliga, trevliga och intressanta saker med tankar och åsikter. Det kan leda vart som helst och jag gör det för min hjärnas skull. 

Seriösa saker är vad det är. Nu ska jag skriva en argumenterande text angående betyg i samband med nioåringar. Om man kunde säga att man använder tonfall när man skriver så har jag "argumentativseriöstext"-tonfall just nu. Om jag kommer tillbaka inom en snar framtid hade jag tänkt komma tillbaka efter att jag skrivit klart texten så det är bara att hoppas på det bästa så hörs vi! 

gonna drown
Deep shit
So longas


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

:)