onsdag 16 januari 2013

Girls

Hallå

God Dag Medmänniskor!

I dagen har jag blivit av med allt skolarbete som tyngt mig i början utav denna vecka, har alltså haft kemiprov och nån responssak på en dagbok i engelskan. SÅ SKÖNT! Så denna eftermiddag har jag börjat titta på en ny tv-serie, Girls heter den, och lagat mat till min familj. 

Jag har sett två avsnitt och jag må säga att det verkar vara en redigt bra serie som jag definitivt kommer bli beroende av i och med att jag numer kan ladda ned alla avsnitt från nätet. PirateBay asså, jag fick nyckeln till en helt ny värld när min kära pojkvän hjälpte mig dit. Snart kommer jag vara så fast i missbruket att jag inte ens kommer hinna umgås med honom, då kommer han få ångra att han lärde mig ladda ned! 

Annars har det ju blivit snökaos igen vilket gör att jag vill åka skidor och bo närmare kollektivtrafiken vilket tyvärr är omöjligt eftersom att jag inte är rik och inte skulle klara mig ensam i en egen lägenhet närmare världen, buhu, jag får lida några (många) år till. 

Men saker är ju faktiskt rätt fantastiska just nu, jag ska inte klaga! 

Hörs! :*

1 kommentar:

  1. Hej! Skrev för ett tag sen ang. Maskinen-skivan med lite intrumentalt och extramaterial som jag har för mig att du kom över! Jag tror till och med att du svarade men jag måste ha tappat det där någonstans.. Jag är fortfarande intresserad, och det hade varit guld värt om du ville maila mig materialet!
    Hälsningar :)
    erikha.llkvist (@) gmail.com

    SvaraRadera

:)