onsdag 9 januari 2013

Dedjay LA


Hallå readerz! 

Jag sitter här i min ytterst obäddade säng och förbereder mig på att ännu en kväll spendera tiden framför min argumenterande text om skolan. Jag längtar tills den är klar säger jag bara. 

Något som är mer intressant än uppsatsen är min dag idag (notera intressantare än en inte så intressant uppsats). Först sprang/halvsprang/gick jag då till bussen på så lite som cirka 17 minuter när det brukar ta runt en halvtimme att gå dit. Kom fram en minut innan bussen skulle gå och hann andas ut några ögonblick eftersom att den var typ 10 minuter sen (y). Eftersom att jag planerat att rusa supersnabbt till tuben från bussen för att hinna med en tunnelbana som kommer fram runt 09:58 för att hinna i en gnutta tid (jag började 10:00) så kom jag inte i tid utan 15 minuter för sent. Men så är det att bo på landet, inte mycket att göra åt! 

Efter den dramatiska upplevelsen gick jag då 6 timmar i skolan (onsdagar är bra dagar, ingen kemi eller franska) för att sedan möta upp killen i mitt liv som valdes ut som kärleksoffer för ett tag sedan. Vi åkte till FAB på Ekerö för att han skulle få titta på när jag lekte DJ så tog han över hela showen. Men det är okej, jag tittar gärna på honom. Jag har tänkt att lära mig bemästra konsten att mixa musik om ett tag men det kräver övning märkte jag idag. Jag och min kära vän Alice ska bli nya kvinnliga dj-duon som tar världen med storm, längtar tills dess. 

Så, nu är jag redo att ta tag i saker och ting. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

:)