tisdag 4 september 2012

i'm back

Tjo friendoz!

Long time no see som man brukar säga vilket beror lite på att jag börjat gymnasiet. Att hålla bloggandet uppe är ju också lite svårt nu när plugget väller över en. Klag det skulle vara då! Jag är glad egentligen, 
lovar. Tänkte väl bara skriva att jag tänker börja blogga om jag har tid! Så mina kära, kika in här regelbundet så ska ni se att jag uppdaterar när jag har något att säga.



Jag har något att säga idag med, MASKINEN SPELAR I ANNEXET 24 NOVEMBER! Helt fantastiskt! 

Jag skrattade förresten åt ett klipp på ett gråtande barn denna afton också, vad är jag för människa egentligen? Han dansade till single ladies så sa hans pappa att "men du är väl ingen single ladie?"då slutar han dansa på stört och brister ut i gråt. 

Okej, det känns rätt konstigt att blogga själv igen men bara jag håller flowet uppe kommer jag nog uträtta storverk.

Hörs friendoz, puss!


2 kommentarer:

  1. AWESSOME tävlingstips! Det är busenkelt att vara med och du kan vinna din favoritpryl från Vongadget! :D
    http://adaras.se/2012/september/vinn-valfri-vara-for-upp-till-300-kronor-pa-vongadgetse.html#comment

    SvaraRadera
  2. Du har världens coolaste färg på din tröja hähhäh :D

    SvaraRadera

:)