onsdag 11 april 2012

Hola

Tja
Long time no see
För att jag hittar inte (/orkar inte leta efter) min laddare till min kära dator.. Men borde ta och leta efter den, känner mig fett kreativ (/gör allt för att slippa plugga matten man har kvar) så att jag kan få utlopp för mitt kreativa rus.. Städa ska jag ta och göra! Jäklar, det lät hemskt men ska bara slänga in lite grejjer från hallen och massa kläder i mitt rum in i garderoben.. Min laddare kan ligga i min fåtölj under alla kläder kom jag på nu, då är det väl värt mödan.

Annars har jag idag hängt med min vän AmandaWest, vi kollade på film, hängde på macken och shottade karamellfärg.. Oh så fantastiska vi är.. <3

Om jag nu hittar laddarn gör jag nog ett till inlägg för att jag blir glad :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

:)