måndag 23 april 2012

Höga förhoppningar

Jag hoppas att karatefylla går denna måndag också, sista avsnittet isåfall! Allt var ju lixom lyckligt i förra avsnittet, vad kan dom då hitta på nu!? Spännande säger jag bara, 15 minuter kvar, hoppas jag inte missar det denna gång.. 

Nu borde jag typ tipsa om något fantastiskt för att göra bloggen lite intressant men helt plötsligt börjar karatefylla om 5 minuter så det får sparas till nån annan gång.. Har en fantastisk grejj på G! :))


MENJÄKLAR var så koncentrerad att jag missade att sätta på tv:n.. Shit asså jag och tv går inte ihop.. 

Visste ni att det finns ett syndrom som gör att man aldrig kan komma i tid!? Det är sant, man fastnar vid grejjer man håller på med och tappar tidsuppfattningen så har man missat ett tv-program.. Eller en skoldag.. Kanske ska skylla på det nångång? "Jag är ledsen att jag kom försent men jag har intyg från doktorn" Intyg på att man har ett fel som gör att man inte kan komma i tid alltså.. Soft!

Nu ska jag väl sova då i brist på tv att titta på och ja, detta inlägg tog en halvtimme att skriva.

Puss

1 kommentar:

:)