tisdag 31 januari 2012

Tjenamoss!

Just nu håller jag på och försöker hitta förpackningen till mina hörlurar eftersom att kvittot ligger där i som är hemskt bra att ha om man ska byta sina hörlurar. Innan jag började leta var jag bombsäker på vart de befann sig, nu har jag ingen aning längre. Känslan av att veta att det man letar efter ligger i ett hörn, tittar på och typ skrattar åt en är så irriterande! Jaja, hinner inte byta dem förrns i helgen så jag har ett tag på mig att leta. 
Kvällens outfit
Kvällens outfit består btw av dagsklädseln plus min älskade morgonrock.. Problemet är bara att den alstrar elektricitet på ett jobbigt sätt så när man har Ipoden i morgonrocksfickan och lyssnar på musik knastrar det i hörlurarna.. Dessutom blir håret statiskt, jobbigt värre.. 

Men nu ska man väl dra sig till sängen och sova (oh shit, den är ju överöst av kläder från mitt försök att städa min fåtölj..-.-).

Puss och Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

:)