torsdag 26 januari 2012

Hola!

Shit asså, bloggat har man ju inte gjort på år och dar! Nu känner jag att jag kanske skulle börja ta upp bloggandet igen när jag har en egen dator och allt (okej, haft den sen i somras)! Idag har vart en intressant dag, jag har:

  • Målat naglarna för första gången på aslänge! Jag hade lite beslutsångest när jag skulle välja färg men valde min sommarfavoritfärg som är galet snygg när man är brun! Sen insåg jag att jag är ju inte brun alls längre så målade en vintrigare färg på andra handen, vi får se hur jag gör med detta, orkar inte börja om.. 


  • Jag har klippt håret och blivit nöjd för typ första gången i mitt liv! Dessutom så funderar jag på när jag ska klippa mitt hår kort, känns lite som det börjar bli dags för det snart! Sådär när man går i gymnasiet och bara vill ta bort allt som har med fjortisperioder i livet att göra. Typ såhär:
Coolt
  • Sen har mina hörlurar för 500 spänn gått sönder för andra gången! Jag fattar inte hur det är möjligt, har ju inte direkt misshandlat dem på något sätt, det kanske var garantin man betalade för. Tack garanti för att du finns! <3
Sen är det ju gymnasietankar men det kan man ju ta i ett annat inlägg så jag får något att blogga om. 

Hoppas att jag får tillbaka några läsare nu! 

Pusspuss!

1 kommentar:

:)