måndag 21 februari 2011

Inlägg!

Min dag idag.
Började nio med mentorssamtal och fick veta att vi skulle på créperi idag och inte imorgon som jag först trodde. Najs! Men då var ju provet imorgon och inte på torsdag som jag först trodde. Inte lika najs. Men jaja, ni får dan i bilder.
Jag försökte fota Patrik, men märkte
inte att det var  framkameran jag fotade med.  
Men några blev bra iallafall..
Så kommer vi äntligen fram till Byn!
Stängt idag. Kul!

Men Amanda kände iallafall att det var värt
 att åka hit, hon kände sig väldigt hemma.

Vi åkte & åt kräpps på ett annat ställe. Den var faktist Asgo.
Monica ska ringa och skälla ut Byn, det stod faktist
på hemsidan att det var öppet idag! (Och det gjorde det faktist..)
Hoppas vi får komma dit gratis nu.


Ella blev lite avundsjuk på att Amanda hade
 en egen väg, så hon blev väldigt glad när vi kom till
 Abrahamsberg.
Detta har ingenting med denna dag att göra, jag är
 bara stolt över att jag rensat allt detta.
Och detta.

Men iallafall. Nu ska jag plugga franska till Provet imorgon! Det är så mysigt! <3
Förresten så åker jag till österrike på torsdag och om de har internet där vi bor LOVAR jag att blogga minst ett inlägg om dagen! Så glöm inte att titta då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

:)