söndag 13 februari 2011

.

Jag har inte bloggat på ett tag, inte okej..

Jag kan berätta vad jag gjort denna helg.




Igår var jag i maskbacken och åkte skidor! Sjuuukt nice, synd bara att A (Du vet vem du är...........) dissade mig, och sov istället. Jaja, jag vågar åka på det näst största hoppet iallafall, HAhaha vad jag äger.. I fredags snöade det ju värre än... . . .. Ja.. Mycket. Jag Gick Från Bussen Hem..... Inte kul kan jag säga, men man fick väl vara glad att det kom en buss? 
Sen idag var jag sjukt effektiv, jag har hunnit med att:

  • Fixa min prao & gå till gustavshill fram och tillbax
  • Plugga matte
  • prata med en gubbe med 3 hundar jag aldrig sett förut i några minuter
  • Göra ett armband
  • Se solsidan 
Jaa.. Okej, listan blev inte så lång som jag trodde, men det kändes bra iallafall! :)


Jag ska fixa min banner, har fått en del klagomål på den.. HAHah. .Jag kanske inte ska byta förresten för att plåga er? Vi får se... 

Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

:)