måndag 17 januari 2011

JAG

Tjaaaah! 
Jag är:

Namn: Ella 

Ålder: 14

Intressen: 
Streetdance, Mina Kära Vänner (Hihi, kändes väldigt känslosamt..:)

Lyssnar på just nu:
 Maskinen - Kärlek vid sista ögonkastet (förklaringen till min känslosamhet..)

Varför jag började blogga:
 Jag har haft tre bloggar tidigare, detta är min fjärde. Jag har skrivit HÖGST tre inlägg på varje.. Fail? ja. Men iallafall, Amanda westman min kära vän fixade en cool bloggdesign, men den följde visst inte med hit.. Hon är iallafall grym på bloggdesigner! Men.. Knivlisa, hon är sjuuuuukt rolig! Tror jag ska skriva en kärlekförklaring till hennes humor någon gång.

Mina hatord just nu:
Lol. Värsta förkortningen av alla hemska förkortningar som skapats. Ser det ut som man asgarvar när man skriver lol? Nej. Värst är det ju när man säger lol, då är man ju lixom totalt genomskådad, skämtet var så sjukt tråkigt att man inte ens orkade skratta åt det. Det heter HAHA.



Mina hatord jag tyvärr använder..:
Fett, As, Sjukt.. Det är lixom inte lika coolt att säga så när man går i åttan som trean, men vad ska man säga då om man inte svär? (Jag måste betala 10 kronor till mamma och pappa då............. heheheheheh..) Det finns ju inte nåt direkt mellanting som är lagom!


Såå.. Det är jag typ..

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

:)