måndag 17 januari 2011

bloggARN in da house!

Tjo, hej, hallå, hejsan, sig haii och ja, alla andra hälsningar man kan hitta på..
This is not youre blogger, this is the bloggers friend.. Nej men okej, vi är i sverige och därför kommer jag skriva på svenska med resten av inlägget.. Deal?

Just nu sitter jag och skypar med min underbara vän.. eller juste! Sa jag att det inte är ella som bloggar utan det är självaste grymaste bloggARN amanda westman, alltså hennes kompis! 
Okej, nu tillbaka där jag slutade, jag skypar alltså med Ella just nu för stunden. Och vad snackar vi om.. jo, för ett tag sedan räknade vi åttor i en låt som vi ska dansa till (i skolan, gympa lektion vettu). Och svar ja, vi dansar hela tiden, överallt, hur som helst, och ja hela tiden helt enkelt. Vi är dans freeks!



Antagligen ska Jag och ella sova snart, klockan är ju 22.21 och vi ska upp tidigt imorgon. Skola, alltid lika uppiggande och spännande varje morgon! Eller vah?.. -.-

Här har ni lite najsiga bilder från äventyr jag och ella vart med om tilsammans! EGYPTEN 2010




HAHAHAHAHAHAHHA.. bjuder som fan, som alltid! Riktiga bjudare vi é !!! :D Hatar  egentligen när man skriver "bjuder" (fjortisstyle som fan) men vafan, alla kan se vi är inte fjortisar! Vi är coolingar! 8)

jAJA, SKA avrunda nu.. Ni får ha det så bra och dyrka våra underbara bloggar under tiden! :)

Och eeeeen sak till,... har ni tänkt på ellas bloggnamn? Ella KINGEN och elakingen = elak ;)
Dagens kluring!

Meeeh guuud vad jag flamsar! GODNATT



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

:)