onsdag 9 mars 2011

MEeeeeer

Vet inte om jag publicerade dethär inlägget, men här kommer det ialllafall, för det var ganska kul..:P Men somtur är jag inte sjuk nu. No need to worry!

Sitter just nu hemma och äter omelett och vindruvor. Jag är sjuk... Jag undrar om jag är typ den enda som pratar med mig själv när jag är sjuk.. Hela tiden! Jag gör inte ens det när jag är ensam hemma, men nu! Febern måste ha satt sig i hjärnan eller nåt.. Sepat..
I helgen har jag:
Från fredag till lördag sovit hos Söta Amanda tillsammans med Ella. Amanda K kom till oss på kvällen och åt wok med oss och fick Pakeeet, för hon fyllde 15 i lördags! Stöööörsta grattiset till henne! :D Sen åkte amanda hem... 
Vi hade massage, och här orkade jag inte skriva mer tydligen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

:)